29 Aralık 2013 Pazar

Dört Yılın Ardından....

Hayat; düşününce çok enteresan geliyor bana.
Bazen inanılmaz arzularla dolu bir tutku seli. Bitmek tükenmek bilmeyen istekler, dualar....
Bazen de bitsin artık dedirten kara bulutlar, dev gibi dalgalar, fırtınalar, boralar...
Sonra size can katan, yeni hülyalar kurduran kitaplar, kitaplar..

''Vermeden alınmaz'' diye boşuna söylememişler. Ama yetmiyor. Ne kadar çok severseniz sevin, o kadar seveniniz olmayabiliyor.

Ya da çok çalışsanız da o kadar çok kazançlı çıkmayabiliyorsunuz. Tüm gayretlerinizin yanında doğru zaman, doğru karar, karşınızda doğru insan gerektiriyor. Bunun adı da ŞANS olsa gerek. İşte tam da bu noktada doğru zamanda, doğru insanlarla karşılaştığımı 8ekiz kitap kulübündeki dostlarımıtanıyınca anladım. Dört yıllık güzel arkadaşlığımızın ardından iyi ki sizleri tanıdım, iyi ki varsınız diyorum.

Yeni yılda hepinize sanatla, edebiyatla tüm güzelliklerle geçirebileceğiniz şanslı bir yıl diliyorum. Dostluğumuzun baki kalmasıdileğiyle,sevgiler…. ZELİHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder